Vem är DU?

Kära bloggläsare, vänner, föräldrar, släkt, lagkompisar, fd vänner och lagkompisar.
Kära okända människor, nyfikna människor, stalkers och alla ni andra som roar er med att klicka in på
min blogg dagligen, någon gång i veckan eller ännu mer sällan.

Trots gles uppdatering ibland är ni runt 50-70 pers varje dag senaste tiden som kikar in här.
Och får reda på hur många som helst om mig. Och jag vet ingenting om er. Jag vet inte ens vilka ni är.
Sjukt egentligen.

För några år sen kommenterade en kille min blogg, när jag skrev ett liknande inlägg.
Han hade då läst min blogg dagligen i nästan ett år. Bodde i norra sverige och vi hade inga gemensamma kontakter. Antar att det kanske finns fler som han på den här sidan?


Såg på min feedjit sida att det till och med finns människor som söker efter mig, som bor i Karlskoga och Bålsta? Step forward, people!



Det vore därför jätte roligt om ni ALLA kunde göra mig den äran att svara på dessa frågor:


Namn:
Ålder:
Bor:
Läser min blogg hur ofta/sällan:
Varför:

Och ev. önskemål på något ni skulle vilja ha mer av i bloggen.

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Rebecka :d

2011-09-17 @ 23:07:48
Postat av: Paris

2011-09-19 @ 08:26:21
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0