Kort update om hockey och lingonvecka

Ni är så sköna som läser här trots dålig update. Kärlek till er.
Vill till och börja med uttrycka min  frustration över att dam-VM matchen kvartsfinalen där Sverige spelar i ishockey börjar kl 01:00 i natt.
NICE när jag öppnar på jobbet i morgon.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/553871_10150667754494067_667149066_9356921_924388377_n.jpg


Sen tänkte jag passa på att ställa en personlig fråga till alla kvinnor där ute.
I dag köpte jag trosskydd för ca 100:- och den mängd jag fick räcker för lätt 3-4 månader.
Ni tjejer som gnäller på att det är så dyrt, blöder ni extremt mycket eller är det mer en principsak?
För jag kan hålla med om principen, men ett hett tips är ICA basic i så fall kostar typ hälften av vad andra etablerade märken.


Slutligen sänder jag ett fett lycka till till mina svenska hockeytjejer i USA och min fina Aspi i England som spelar för Danmark.
I´m so proud.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0