Sommar 2012

Alla foton är oredigerade då jag ominstallerat hela datorn.. så iphoto försvann.

















Öland, Västervik, Linköping, och lite allt möjligt därimellan.
Har hunnit med stenhuggeri, koppargruvor, klosterruiner, Långe Jan, silversmedjor, glashytta, gårdsbutiker, antik och loppis, så nu är frågan... Vad fan ska vi göra när vi blir pensionärer älskling?

Även ett foto från Ålsten här i Bromma och ett från Åland, Mariehamn.
Hoppas ni alla haft en mysig sommar. Önskar jag varit med aktiv med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0