Vem behöver pengar?

Vem behöver pengar när man har allt man behöver materiellt, en underbar människa att somna och vakna bredvid och ska ta ett nytt steg framåt i livet?

Svar: Alla. Känner mig som Ove Sundberg eftersom mina skattepengar vi räknat med inte kommit ännu, så får vi hålla hårt i pengarna framöver.
Jaja, lax i morgon i alla fall, så helt fy skam är det inte. Lider med människor som lever på överlevnadsminimun jämt och ständigt, vilken oerhörd planering och stress det måste innebära. I synnerhet när man har barn som blir involverade i ens beslut också.
Är tacksam till min mor och far som bringat mig en materiellt rik uppväxt med fullt kylskåp år ut och in.
Nu ska jag leva som stundent framöver så får vi se hur det blir med våran hittils rätt höga matstandard här hemma..

Jaja, nu ska jag börja göra spagetti och köttfärsås, onsdagsmiddagen när fina Izabelle tittar förbi.

Pusspåer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0