13 december

 
Idag är det Lucia, så när jag var och köpte bröd på bageriet så slog jag till på en Lussebulle också.
Första för i år. Otroligt saftig för att vara en lussebulle.
Nu känns det  verkligen som att julen är nära. Har ett halvfärdigt pepparkakshus i skafferiet som jag kanske kan sätta ihop i helgen.
 
Kollade även på gran på nätet. Har senaste åren hos mamma och pappa haft ädelgran/kungsgran, så det känns inte som att något annat är ett direkt alternativ. Vanliga granar barrar ju så jäkla mycket och vår dammsugare klarade det inte riktigt förra året, (då vi hade en minigran på våra 15kvm).
Nu är frågan, vart fan köper man en sjysst ädelgran i Bromma? Skulle uppskatta om den överlevde fram till jul och inte kosta mer än 500:-
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Östling

2012-12-13 @ 15:55:57
URL: http://www.linniesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0