Tävling om LOL!

Har ju helt glömt bort!
För ett tag sedan hade filmen "LOL" premiär och jag fick hem den i brevlådan, + en extra som jag tänkte lotta ut! Har även 2 halsband med texten LOL som jag tävlar ut.
http://www.movienewz.com/img/gallery/lol/posters/lol_movie_poster_1.jpg
Filmen är perfekt för en tonårstjej och kanske någonting att ge bort i julklapp?
 
 
För att vinna filmen kommentera detta inlägg med:
  • Vem som skulle få filmen och varför?
  • Din mail så jag kan maila dig om du har vunnit.
Skulle du länka till mig i din egen blogg har du pluspoäng i tävlingen.
Posta då även länken till inlägget.
 
Jag låter tävlingen vara i gång tills helgen, så ska jag försöka skicka iväg sakerna när jag kommer hem på söndag!
 
Lycka till!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

2012-12-19 @ 22:21:24
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0