Dagens uppenbarelse

Idag fick jag en uppenbarelse. Fylld av inspiration. Det känns som att jag vet vad jag vill hålla på framöver.
Jag ska måla. Tavlor. . Till att börja med.

För er som inte vet det, så målade jag väldigt mycket när jag var yngre.
Gick på bildkurs när jag var 10-13 år gammal en dag i veckan och fick prova både akvarell, akryl, tusch, kol, akvarellpennor osv.
Hade en fantastisk snäll gammal man vid namn Bernt Andersson som lärare, om någon känner till han får ni gärna berätta om han fortfarande är i livet. Han var nämligen pensionär för lääängesedan redan då, haha.

Jag tycker väldigt mycket om att pyssla, bestämma hur saker ska se ut, utforma och uttrycka mig kreativt.
Senaste åren har jag varierat arbetssätt när gäller kreativitet, från att sminka mig, måla naglarna till att nu senast trycka upp saker på huvudkuddar och måla ljus med vaxfärg.

Sitter och kolla på målar saker på nätet, så får vi se hur detta går. Over and out.
Jag kommer visa er senare.
Pysspåer fina läsare!



Kommentarer
Postat av: Amanda Johansson

2012-01-04 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0