Housewifen och otränade cheyen

Kände mig som en snäll flickvän idag.
Gjort mat och grejer till min arbetande man sambo tills han kom hem. HOHO. Jämställdhet någon?
Självklart, han fick diska.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/397428_10150466895249067_667149066_8677665_688475933_n.jpg'

Nöt o bacon burgare med friscobröd, ost, chilibeanise, rostade rotfrukter och grönsaksmix med paprika och avacado. Var hur gott som helst. Rostade rotfrukterna med olivolja. Aja. VemBryrSigVadManÄterLiksom?

Men unnade mig det med gott samvete då jag åkte och hade ispass en timme sen. SKÖN jävla träning.
Tränade för första gågen på länge i måndags, då intervaller tills jag ville puke it up.
Och i går var jag och mannen i mitt liv på ett core-work pass på gymmet.
Så idag var första gången det var jävligt skönt och inte bara pissjobbigt och "måste-känsla" över det hela. GLAD CHEY.


I morgon är det torsdag, dagen innan röd dag för övrigt.
Om de inte ringer från jobbet hade jag tänkt börja ta mig an den feta canvas-duken jag köpte igår.(116x89 cm) Eller kanske någon av de 5 mindre jag hittade i mitt flickrum i dag, höh.


Fick en kommentar att min gamla konstlärare Bernt som jag nämde i tidigare inlägg tydligen är i livet. Räknade ut att han är strax över 80 pannor då. Fantastiskt!

Något annat värt att nämna är att jag ev. kommer att jobba/vara kontaktperson åt en 15 årig tjej.
Mer om detta om det går igenom.


Nu ska jag ta en dusch.
Pusspåeralla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0