Min helg i foton

 
 Levererar några foton från helgen.
 
 
 
 
 
 Hittade en gammal favorit halsduk hos mamma och pappa. Älskade den här när jag köpte den för några år sen.
Älskar färgkombinationen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Åkte och kikade på lillebror match på hovet, och därefter åkte hela familjen + Kalle och min brors tjej hem till min mamma och pappa och firade pappa som fyllde 44 år i tisdags.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 Var ensam hemma i fredagskväll då Kalle hade annat för sig. Passade på att gå mysklädd och egofota mig själv i badrummet, haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vackra höstfärger, fotat från tunnelbanan, gröna linjen vid Alvik.
Människan som sitter framför mig speglas i fönstret, haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Höstiga färger i Kista.
Vackert, men samtidigt lite ångestfyllt.
Snart vinter. :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0