Sämsta dagen?

-Inledde dagen med att ta bussen till Kista.
Då blev bussen en kvart sen pga att någon skön jävel hade fått motorstopp 30 min från brommarondellen, mitt i rusningstrafiken.
 
- Kom fram, satte mig och började göra programmeringsuppgiften som var det jag skulle ta mig an för dagen. Skulle redovisa för en handledare, men fabblade till det så, så jag knappt fattade själv vad jag sa, och fick ett "eeh.. jag kommer tillbaks lite senare", så fick jag boka en ny tid. Väntade 1 timme till, redovisade fick godkänt, och när jag skulle lega (för att de ska säkerställa att jag är jag) hade jag inte mitt leg med mig.
Han "Jag kan tyvärr inte godkänna dig utan ID"..
..Fick tillslut lega med mitt bankkort och studentkort..
 
- Efter jag var klar med det, bad jag och den jag arbetar på en inlämningsuppgift med om hjälp när det gäller mallen vi fått instruktioner om att använda. Killen som kom och hjälpte var sjuuuukt dryg och otrevlig och hela attityden var "är ni dumma i huvudet" och så slutade det med att han inte visste själv vad man skulle göra för att justera det vi ville ha hjälp med..
 
- Sen åkte jag hem till Bromma, gick in på Ica för att handla. Plockade ihop mina 5 varor och skulle betala.
"Medges ej" säger kortläsaren när jag skulle betala.Hade pengarna på mitt kontokort så var tvungen att flytta över pengar från mitt andra kort
 
när jag står i kassan, blir världens kö, mitt 3G går sjukt långsamt (DÖ TELE2 föresten!) och jag skäms över kön bakom mig så ber henne pausa köpet. Det gick tydligen inte, så hon tog bort allt och när jag äntligen lyckats föra över pengar får jag ställa mig i kön igen, för att blippa om mina varor..
 
- Kommer hem, tänker att ÄNTLIGEN.
Ska skriva ned på vår whitboardtavla veckans "to do´s" när jag upptäcker att de sprillans nya pennorna jag köpte häromdagen inte är svarta, som förpackningen och utseendet antyder på, utan vita. Vår whiteboard tavla är också vit..
 
 
 
Så nu mina vänner, tänker jag inte röra ett finger här hemma.. Med risk för att det går sönder, sprängs eller något annat förjävligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0