Dag 11- Itrim

Måndag.
Nu har redan 50% av VLCD- Dieten gått. Count down time, med andra ord!
Känns grymt. Snart kan jag äta annat än gröt. Haha!
Jag prövade föresten på att ha kardemumma i gröten idag, smakade helt ok.
 
Körde ett itrim-pass på FM, efter att ha vikt tvätt som en dåre.
Ska vika lite mer tvätt, köra en till diskmaskin, promenera och sen kommer min andre hälft hem för myskväll.
Standard.
 
Har insett att om jag ska kunna träna så mycket som jag vill/ska så måste jag ha fler träningslinnen+byxor. Alternativt tvätta oftare.
Undrar om någon har förslag på grymma löpar/spinning byxor?
Har testat Peak, Röhnish (stavning?) och Nike´s och är väl nöjd med alla utom Röhnish.
De ska vara ett kvinno-anpassat märke men inte fan får man ha röv i dem byxorna i alla fall. Åker rakt ned.
Funderar på att sy dit en egen bred resårkant högst upp så byxfan sitter kvar.. Känns SISÅDÄR att blotta stjärten på gymmet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0