Dag 4- Itrim

Idag har det gått 4 dagar sen jag åt "riktig" mat.
Precis som igår så är det värst nu på kvällen. Denna kväll då Kalle lagar potatisgratäng och panerad fisk.
Luktar så jävla mycket i våran lilla lägenhet att jag typ vill kasta mig över det.
Känner mig som en mat-narkoman som varit utan min drog i 4 dagar och nu finns mitt begär, 5 steg bort, i köket.
 
Har inte heller upplevt att jag kommit in i den här "ketos" fasen ännu.
Dock stod det - 3 kg på vågen för en stund sen, så får motivera mig med det, men är riktigt tungt när det luktar sååå gott. (vet dock inte hur pålitlig denna våg är längre då jag väger 2 kg mindre på itrim än hemma.. hm?) Har ingen lust att gå ut själv heller. Har redan gått 7km i regnet, ensam idag.
Såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. Gick ut på bron mellan Lilla Essingen och Alvviksstrand och vinden  och regnet bet i mina kinder. Kunde knappt hålla ögonen öppna.
 
Bron mellan Alviksstrand och Lilla Essingen.
 
 
Belönade mig i alla fall med att göra fina naglar, nu när jag inte kan belöna mig med en god middag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0