Gör mig stressad

Det finns några få saker här i världen som verkligen ger mig ångest/stress.
 
 
1. Att sitta inne när det är fint väder ut.
Får typ panik. Måste ta vara på de få soltimmar detta kalla nordiska land erbjuder.
 
 
2. Att ligga längre än 11 i sängen på helgerna.
I SYNNERHET om det är fint väder, haha. Blir helt stressad och blir minst lika stressad av att Kalle ligger kvar.
 
3. När det är stökigt hemma.
Sjukt stressande.
 
4. Att titta på tv/film en hel dag.
Skulle Kalle göra jämt om han kunde/fick. Gör mig rastlös som få.
 
 
 
Idag är en dag då många av punkterna stämmer.
AAAHHH.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0