Lagar mat, till Kalle

Eftersom jag saknar sjuukt mycket stå i köket, pilla med maten, krydda, röra om, you name it så ska jag laga mat ikväll.
Dock får jag inte äta mat själv, så för att slippa bli frestad har jag tänkt laga mat som Kalle tycker om, men inte jag är så jätte förtjust i. Hahaha. (As smart, eller?)
Win win då jag får pyssla med något och han får mat han inte brukar få då jag inte brukar laga mat jag inte gillar så mycket. Har för att eliminera frestelserna ytterligare köpt produkter jag inte tål, att ha i maten.
I kväll gör jag chili con carne.
Om mamma läser detta får du såklart också komma och äta, har tagit upp sjuukt mycket bönor.
 
 
Pusspåer.
 
http://chiliconcarne.nl/wp-content/uploads/2010/06/chili1.png
bildkälla.

Kommentarer
Postat av: Mamma

2013-04-26 @ 08:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0