Dagens pulspass

 
Dagens träning avklarad. Lite extra fokus på styrka på itrims pulspass, genom att byta ut stepbräda/hoppbräda mot en extra omgång på styrkemaskinerna. Var helt själv på hela centret så brukar passa på att freestyla lite då.

Har på mig mina crazy pants idag. Känner mig lite extra tokig. HÖHÖ.
Från Nike (pro) i af så de är sköna som fan.
 
Brevbäraren knackade på med två paket till mig också, haha, free shipping från Kina via ebay.
Köpt två tunga iphoneskal.
Bokstavligt tunga, det ena skalet är enormt, haha.
 
Ska visa bild senare. NU dusch, sen jbb 17-01 idag igen, 3e dagen gilt.. Otaggad till max.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0