Arg tjej

Känner mig arg.
Arg på hur jävla dåliga bilförare det finns i trafiken.
Arg på en bekant till Kalle som anser sig berättigad att döma mig och vårt förhållande han inte ens har del i.
Arg på företag som skickar mig post till fel adress.
Arg på mig själv för att jag slarvat med maten.
Arg på min hyresvärd som inte gör ett jävla skit åt att vi haft inbrott i källaren 4 ggr på 14 månader.
Arg på mitt jobb som ger mig 17-00:45 tider 4 dagar i rad, över hela helgen, och dessutom tvingar mig att jobba två helger i rad.
Arg på att allt i denna jävla värld kostar satans mycket pengar.
Arg på Kalle som är otacksam över att få komma hem till färdiglagad och uppdukad mat efter träningen, dessutom ris som är hans favorit.
Arg på så jävla mycket att jag blir helt utmattad av att vara arg.
 
Orkar inte.
 
Ett stor jävla finger till alla idioter där ute som inte uppnått betydelsen av vuxen trots att ni på pappret varit det ett tag.
Langar denna låt som i perfekta ord beskriver hur jag känner just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0