Denna helg

 
 
 
Summerburst för 3e gången, dvs att jag varit på alla hittils och därmed kan jämföra.
I år var det G A L E T med folk. Tråkigt på så vis att första året var folket där verkligen för musiken, i år är man där för att ragga, supa och helt andra saker än just passionen för house.
Men fet musik var det och skönt sällskap lyfte helheltsintrycket.
 
Dock fet känga för köerna till ALLT, att köpa dryck, komma in på alkoholområdet, komma in på arenan och gå på toa osv. KAOS.
 
Tiesto och David Guetta tidigare år tillsammas med mindre folk gjorde att jag tycker man fått "mer för pengarna" då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0