Nya fina saker

 
Igår var jag hem till Emelie och spanade in hennes nya lägenhet i Farsta strand.
Jätte fin!
Vi tog en promenad och efter ösregn slutade det med att vi tog bussen och åkte till Farsta centrum istället.
Efter viss beslutsångest fick ett par fina örhängen följa med hem och när jag kom hem (efter S J U K A köer) hade äntligen mitt Missoni kuddfodral anlänt. Har någon grej för grafiskatryck på prydnadskuddar, så är super nöjd.

 
Idag har jag ingenting på schemat så ska kolla om det finns någon ledig tvättid ev städa lite, träna och njuta av sommarvädret.
Pusspåer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0