Brommaplan

 
Det händer skumma saker i fontänen vid Brommaplan..... Hahaha.
 Topphumor.
 
Dagens pass avklarat, återstår det en efterlängtad middag i form av pastakladd från itrim. Standard.
Ska kika Sverige- Canada i kvarten också. TORSK för sverige, alla hoppfulla svenskar, sorry to make you disapointed, men Sverige håller inte måttet i år, tyvärr tror jag.
 
Fick föresten ett snyggt märke av det broderade Nikemärket på mina filament pants. (stavning??)
Borde få spons av Nike om jag till och med marknadsför dem utan kläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0