Cykeltur

Efter morgondagens itrimpass tog jag äntligen tag mitt "cykel-utan-luft-problem", gick ned till macken och pumpade den och cyklade till Norr Mälarstrand. drygt 1,4 mil drog jag ihop fram och tillbaka.
Dock sitter mitt styre alldeles för långt ned, så jag fick typ kramp i magen på vägen hem av sittställningen.. hm?
Tur att jag har en händig man i mitt liv som får hjälpa mig med det där sen--
 
Kvar på schemat idag står städning, dusch och lite ansiktsmask.
Kanske ut och sola lite i det fina vädret också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

2013-05-03 @ 09:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0