Om itrim

För vs Nack-delarna med itrim-resa hittils, för er som är i början av er, eller funderar på att börja.
 
Fördelar/Bra skit:
- Jag har tappat vikt, snabbt.
- Nya rutiner.
- Passen är bara 30 min, så lätta att "hinna med".
- Gör om, gör rätt.
- Mest kvinnor på gymmet, inga solstekta spänniskillar som stönar. Folk är där för att "vara i form" bara.
- Billig mat i jämförelse med vad jag brukar äta för.
- Sparar tid då jag varken behöver laga mat eller storhandla.
- Lägger "snacks" pengar på annat, typ kläder.
- Kalle (min sambo) och jag har börjat umgås mer kring annat än mat.
 
 
Nackdelar:
- Jag tappar hår.
- Jag har fått mindre bröst.
-  Dålig andedräkt.
-  Många frestelser.
- Dåligt utbud av VLCD för laktosintolleranta.
- Finns ingen "fusk dag" som i andra dieter. Allt eller inget.
- Svårt att hinna med att äta 4 ggr om dagen när jag jobbar.
- Var sjukt lätt irriterad sista VLCD veckan.
 
Foto från när vi var vid drottningholm och promenerade+solade i lördags.
 

Kommentarer
Postat av: Martin Anderlind

2013-05-10 @ 08:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0