Hittils idag:

 
Inledde dagens feta sovmorgon (!!) med ett pass på itrim.
Tog sedan bilen till hyperkrångliga Liljeholmen och deras svårfunna parkering.
 
Åkte hem med Soya och Asiatiska räkor till Kalle, lite fotskrubb, ansiktsskrubb och flourtabletter till mig själv.
Blev ju snuvad på min ansiktsskrubb när vi flög hem från Oslo i vintras, så har bara köpt "skrubb masker" sen dess. Men nu var min forna ansiksskrubb på extrapris på Kronanas droghandel, så slog till. NICE.
Gillar för övrigt verkligen butiken Republic som ligger i Liljeholmen. Skulle jag ha ett semesterhus utomlands skulle jag inreda det enligt deras färgskala/inredning. Dock behöver vi ingen ny inredning hem just nu, (snarare bli av med lite grejer så vi får plats någon jävla gång) så var bara inne och inspirerades lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0