Lite nytt


Hittade en popup-store med AS REA i skärholmen idag.
Ett linne, en odiskret löparjacka båda från Nike och en ny regn/vind jacka till jobbet. Sista kostade värda 150:- så klagar knappast inte. Fanns ett par byxor till för 50:-, men den storleken som fanns kvar satt TIGHT som fan i rumpan. Planerar att få mindre stjärt men känns lite konstigt att köpa något som sitter som tajt i rumpan. 
Är i alla fall nöjd med att få den storleken över rumpan och lår. Haha.
 
Såg att SKHLM hade fått en TGR butik också! LYCKA.
Hittade flera i Oslo i vintras och undrade varför sverige inte upptäckt denna fantastiska kedja? Men nu så!
Köpte ett par "sport hörlurar" för typ två tjugor som jag tänkte ha när jag joggar/inte orkar ta med mina stora fina hörlurar jag är rädd om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0