Peppnivå minus

Åker till jobbet om 1 h.. för att jobba i 9 h tll 20.00 i kväll. Peppnivå: - 99999.
Dålig start på denna dag.
Vaknade och kom på att jag står på "fel" parkering, så sprang ut i shorts, linne och träskor och flyttade bilfan, typ 1km bort.. (Har datumparkering, man får böter om man står på en viss parkering en viss dag i veckan)
 
Insåg att jag inte hinner gå ned på gymmet och duscha innan jobbet, så hinner inte träna alls idag på itrim.
 
Skit stökigt hemma, en solig dag vankas och jag ska stå och svettas på en hamburgerkedja där AC är nonexisting.
FML. Som att detta inte vore tillräckligt SUGIT så ska jag jobba 17-22 i morgon kväll, på en lördag. Nice. Eller.
Vette fan om restaurangbranschen är något för mig. Har lika/bättre betalt inom barnomsorgen för typ halva jobbet. Behöver inte komma tidigare varje dag och stryka kläder, räkna kassa efter jobbet, står inte upp en hel dag och har betald lunch och är ute mycket.
 
Får se hur länge jag pallar detta..
 
.. Ska söka nya jobb nu. Over and out.
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0