Solskens dag

http://www.stockholm.se/Web/Core/Pages/Special/StreamServiceGuideImage.aspx?path=%2fWeb%2fCore%2fPages%2fSpecial%2fServiceGuideFile.aspx%3ffileid%3d1d966f4ff6b246cdba40a7399a885536
bildkälla.
 
Har sagt det förut och säger det igen, jag ÄLSKAR Bromma.
Här finns ALLT jag någonsin kan tänka mig behöva, och lite till.
Läste någonstans att det kommit upp ett utegym vid Solviksbadet, så i går tog vi oss dit och invigde det.
Strålande solsken och helt nya saker. GRYMT. Träningsvärk idag.
Förutom det super fina promenad/jogg spåret och badplatsen intill mälaren som finns vid Solvik finns nu alltså även ett utegym. Så himla somrigt med utegym tycker jag.
 
Idag jobbade jag till 14, gick ned på ett itrimpass och när Kalle kommer hem hade vi tänkt åka och ta två varv på utegymmet och sen kanske avnjuta det fantastiska vädret.
Inget att klaga på alltså.
 

Gick föresten förbi fästingbussen vid Brommaplan på vägen hem. De hade inte öppnat upp ännu då men skulle ha 350:- för en spruta, någon som vet om det är dyrt eller rimligt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0