TODAAY

Idag har jag jobbat 6 h. Ett tungt pass där jag fick en!"/#/)/(€Y/)(QR() kund, som ändrade sin beställning 294896894586095094509359 miljoner ggr och mitt annars långa tålamod fick sitt första riktiga test.
 
Varit nere på itrim, kört dagens cirkelpass så feelin fine.
 
Var en snäll sambo och fyllde på Kalles frukt&grönt-utbud här hemma via "stånden" nere vid Brommaplan.
Vad är det föresten för Nisse som döpte det hela till stånd? Blir ju helt perverst och konstigt..
 
Ska städa lite, promenera, ta en lååång dusch då jag luktar apa och sen är jag done for today.
 
Pusspåer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0