Dags för snö

Idag ska det tydligen snöa.
Alltså grym timing med vinterdäcken i går med andra ord.
 
Det enda bra med snö är att då vet man i alla fall vad man ska ta på sig när man går ut.
I går när jag gick från gymmet frös jag som fan, trots "varm" jacka och två lager byxor.
Blir att ta på sig överlevnadsdräkten framöver.
Eller bara mina fodrade Shepard skor.
 
Btw, gick lite i farsta centrum igår medan jag väntade på fina Emelie.
Förutom massa fina koftor/ponchos i butik nu så såg jag att indiska (som jag annars inte är ett hyper fan av) har fått en superfina kuddar.
Indiska är en sådan butik jag mest besöker på höst/vinter, för inköp av te, kuddar, ljus och liknande.
 
Jaja. Tagga gym idag också. Pusspåer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0