Parfym

Har hittat en jättegod ny parfym för män! Den passar perfekt till älsklingen min eftersom han verkar tro att han är typ James Bond när han sitter på mobilen och spelar poker på Jackpotcity är kul med lika originella flaskor också! Det vore kul om dem kom ut med en för kvinnor också...eller är det jättetöntig med 'matchande' dofter...vad tycker ni?
 
Det är spännande med parfymer annars, att gå omkring på typ flygplatser och bara lukta och prova olika är löjligt roligt, fast ofta kommer man ut och luktar lite skumt eftersom man alltid sprutar på sig för mycket av de olika parfymern! Jag tror dem flesta har en parfym dem alltid går tillbaks till som man vet funkar och passar en. Själv tycker jag bäst om Escada. Det roligaste vore ju om man blev känd och kunde lansera sin egen parfym!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0