Skrivet 2008

Tittade i mitt gamla blogg arkiv och fann denna lista.
 

Saker jag vill förändra år 2009:


1. Äta mindre ute för mitt studiebidrag.
Hundratals kronor ryker i väg på restaurang mat.

2. Hitta ett extra jobb som kan klicka med alla mina aktiviteter.
Alternativt ett välbetalt sommarjobb.

3. Jag ska välja bort människor jag inte trivs med.
Jag ska bara ha människor som får mig att må bra omkring mig.

4. Jag ska hitta något som kan få mig att slappa av i stressiga sitatuioner.
Det blir en enorm utmaning.
 
 
Fann även denna bild, men ord om att jag måste bry mig mer om vad jag själv vill, och inte andra.
 ... Något jag tror jag ska anamma även nu.
 
_________________________________________________________
 
Med facit i hand är det check på de flesta punkter faktiskt.
Äter ute mindre, även om jag gör det ibland.
Har både heltidsjobb och extrajobb (sistnämda dock inte så mycket på sistone för jag inte orkat)
Välja bort människor jag inte trivs med, är väl sisådär. Är rätt tålmodig och liksom "förlåter" lite för lätt. Men livet är för kort för att vara långsint på något vis.
Någon som får mig att slappna av har jag. Utlopp för känslor. CHECK. Dock är jag inte heller så stressad som jag varit förut. Har funnit en bra balans där jag hanterar sådana situationer väl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0