Tiden behöver ha sin gång

 
För er trogna följare/vänner/släkt/familj som inte läst mitt inlägg på Facebook eller missat det ändå.
Kalle har valt att flytta ifrån mig och vi går nu en åtskild framtid till mötes. Inte sagt att det är för all framtid, men just nu i alla fall.
Det innebär att inlägg om honom med största sannolikhet kommer vara frånvarande.
 
Det innebär också att mitt liv får sig en rejäl smäll på käften som jag måste återhämta mig från.
Tankarna fyller huvudet till och från alla dygnets timmar, jag är upptagen med att rensa mycket här hemma,
arbeta med mig själv, försöka hitta nya normer och leva med det faktum att den jag tycker så himla mycket om inte bor här längre och min oförmåga att förändra det.
Saknaden är enorm, men tiden behöver ha sin gång.
 
Nog sagt om det, nu blickar vi mot det positiva i det hela. Har nu tid att fokusera på mig själv för första gången på riktigt länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0