Effektiva lördagen

 
 
Blåsigt som sjutton idag, fy!
Vaknade 06:45 (EH, helg?) och har därför hunnit med både att åka till och från Södertälje, städa, duscha, vara hos optikern, få linser, ha besök av morfar och Lottie, varit ute med Nelson i hans sjukt osmickrande koppel och ska strax bege mig mot damernas kvalserie i Segeltorp.
Någon som vet hur man kan färga koppel föresten?
 
Har  €#/4t276q48390 ont i halsen så hoppas jag får hålla mig frisk.
 
Hittade led belysningen till tvn idag också igen. FINALLY. Slipper det bara vara en ful klump på väggen.
 
Apropå södertälje. Varför kommer det ALLTID fram främmande människor och snackar med mig i denna stad? Idag kom det en äldre gubbe som pratade på. Ser väldigt pratig ut kanske. #såvarjagvisstintedet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0