Kroppen bestämmer

Har känt mig förkyld hela helgen men i morse mådde jag riktigt dåligt.
Vaknade 04:30 av att jag varken kunde andas genom näsan eller munnen. TUR att jag köpte nässpray i lördags!
Så har varit hemma idag.. Låg hemma hela dagen i soffan igår också iochförsig.
 
= Sjukt rastlös, men utan att orka göra någonting.
:(
 
Är det föresten bara jag som har en kropp och psyke som hör så himla mycket ihop?
Mår kroppen bra så finns inget kan stoppa mig.
Är jag sjuk/har levt osund så har man inte alls den där genuina energi och glädjen i vardagen. Blir inte arg, bara sjukt oinspirerad, ledsen och allmänt depp typ.
 
Ska peta i mig lite torsk sen igår och hoppas att immunförsvaret gör sitt. Vill må bra!
Hoppas ni alla får hålla er friska!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0