Klappar mig själv på axeln

Pratade med en kompis idag om att suga in det positiva i vardagen. Att vara förbannat "OSVENSK" och klappa sig själv på axeln, bekräfta sig själv.
Tror många missat vikten av att ta åt sig av  rätt saker och släppa annat.
 
Somnar idag tacksam över:
- Att ha två stöttande föräldrar i livet.
- Att jag har får bo i min 2a i underbara Bromma.
- Att jag har ett jobb jag tycker om och kommer få fortsätta i ett år till.
- Att jag har mat i min frys/kyl, bensin i min bil och pengar på kontot.
- Att jag har varma vänner och fina kollegor.
- Allt jag lärt mig senaste månaderna om livet och mig själv.
 
Kärlek till er. Livet är fint.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katta

2014-05-29 @ 17:08:28
URL: http://jagkatta.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0