Vi har rätt till vår åsikt

Ser denna afton många inlägg på fb om hur de ogillar Rasistiska, konservativa åsikter osv.
Otaliga artiklar, länkar osv.

De flesta syftar någonstans på SD och F! som i EU-valet intog flera mandat.
 
Mina värderingar stämmer inte heller överrens med alla partiers. Anledningen till att vi går till val. För att det mest personer tycker ska väga tyngst, men också för att andra åsikter/åskådningar ska få ta rum.
 
Kan tycka att flera saker vissa partier står för att fullkomligt skit. Men någonstans så är det ett sätt att se samhället/livet på och jag respekterar våra olikheter.
Hade alla i detta land tyckt likadant hade vi lika gärna kunna haft diktatur, då denne enskilde person ändå kunnat representerat allas åsikter.
Och det här med att smutskasta folks åsikter går lite emot vad jag tycker känns acceptabelt.
JAG TYCKER OCKSÅ att MÅNGA AV ER DÄR UTE röstat fullkomligt katastrofalt. Men att smutskasta era åsikter skulle vara att sjunka till en ovärdig botten jag inte vill se mig själv nå.
Prata inte om att människors åsikter är fel om du ger dig själv rätten att uttrycka din egen.
 
Har alltid föredragit de supportrar som hejar fram laget de har närmast hjärtat, istället för att hata och skrika glåpord till motståndarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0