Svar på kommentarer och kort om träningen



Svar: Haha. Det beror på. När jag promenerar gör jag det snabbare än dem flesta. Jag kör powerwalk takt, går långt och väldigt länge. En regular promenad kan vara på 5-7 km  i ganska högt tempo. Då går jag i sådan takt att pulsen ökar något och man börjar svettas.
Då tycker jag att man får kalla det träning. :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hur som, så slutade det med att jag gick ut och sprang också i alla fall, tyckte det kändes välbehövligt. Så jag promenerade i 40 min och sen sprang/joggade jag i 40 min. Nu har jag gjort mig välförtjänt av en skön dusch, och sen tror jag att jag hoppar över power yogan faktiskt. Hade tänkt träffa Nettan en stund.

Insåg föresten att sedan jag kom hem från Åland har jag tränat/motionerat Varje dag i 10 dagar nu.  Har totalt sprungit, powerwalkat och cyklat många många mil. (har dock inte skrivit ned allt här i bloggen då jag antar att ni kanske vill läsa om annat också.. haha.)
Men det känns fantastiskt i kroppen. Jag har en sådan ork. Jag känner att musklerna hittat tillbaks och kondisen är också påväg. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Amanda

2009-08-03 @ 18:44:44
URL: http://amandagreeen.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

2009-08-03 @ 20:31:48
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0