Bodybouilder

Haha, när jag var ute och gick så såg jag på avstånd en ganska lång mörk man.
Han kisade och tittade liksom "snett" på mig. Jag ignorerade det och fortsatte gå framåt i samma rikning som han.

Plötsligt lyser han upp värsta leendet och går fram till mig och säger något jag inte hör, då jag lyssnar på musik i headsetet.
Jag tar ut "plopparna" och hör vad det är han säger.

"På avstånd såg det ut som att du var en bodybouilder, du hade så ovanligt vältränade ben".

Ehm.. HAHAHAHAHAHAHA

Hur ska man ta det liksom? Kul att jag har vältränade ben, men liksom bodybouilder?
http://www.livingbeautifulradio.com/july26big.jpg

                      Body bouilder?                                                                        Jennifer?





Haha, nej fy fan!


Kommentarer
Postat av: geraae

2009-07-09 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0