Sprang i regnet

Föresten! Jag var ute och sprang i dag i regnet.

Varje gång det regnar så får jag sådant sug att gå ut och jogga. Låter kanske hel knäppt, men det finns få saker med träning som är så mysigt som att lyssna på en sjysst låt och jogga i regn, gärna på kvällen ensam.
 Det känns liksom som att man springer i från allt det dåliga och rensas på det som känns fel.
En befriande känsla!

En annan bra grej är att de flesta håller sig inne när det regnar. Med andra ord är man ganska ensam ute, det är helt otroligt att få springa i genom en så välbebodd ort, och känna sig "ifred" liksom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0