Hemma igen

Hemma igen, helt slut.
Ett stort PLUS på gymmet i dag var dock att det knappt var några människor där!
Aldrig varit med om så lite folk. -SKÖNT.

Måste nog ändå erkänna att jag tycker det är skönare att simma på morgonen, än att träna typ roddmaskin.
Fick blåsor i händerna, och sådär. Hm..


Det roliga nu är att många av er som kommer hitta hit i dag, inte ens har vaknat än. Haha.  God morgon på er.

Näe nu ska jag gå och börja förbereda dagen. Take care.

http://metrobloggen.se/UserFiles/18.1166/Image/helt_slut.gif
Riktigt såhär såg jag kanske inte ut när jag gick hem men..              (bildkälla här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0