Segertåget på ett spinningpass.

Kom tillbaks från spinningpass, 2 km löpning på band (!!! jag kan springa igen typ!!! :D:D) och lite roddmaskin.
När jag kom hem hade mami varit och köpt thai mat till oss till middag. BÄSTA jag ätit på länge.
Jag fullkomligt älskar thaimat. När jag blir rik en dag (hrm..) så ska jag ha en thailänsk kock/kockerska. Helt klart.

En annan sak som fick mig att garva i kväll var att under spinningpasset (som leddes av en kvinna 35-40 år) kom den här fjortisdunk låten "Hej här kommer Segertåget".. HAHAHAAHA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0