Spinning, picknick, hälsokontroll m.m

Hemma från spinningen.
Var ju en vecka sen jag tränade konditionsträning nu, har ju varit förkyld.
Men det funkade bra ändå måste jag säga.

Tydligen ska vi ha en hälsokontroll i morgon i stan, och sedan grill och aktivitets kväll med laget på måndag.
Känns som att jag inte är update.

Övriga planer för i morgon ser ut att bli picknick med Amanda om det är fint väder, (hälsokontroll), och sedan eventuellt nrj på grönan med min käre kusin. VARFÖR har dem flyttat det till grönan föresten? HELT idiotiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0