Inte med i matchen riktigt

-Var hur S  E  G som helst i dag vid träningen. Och när vi gick av isen så säger Beccy till min stora förvåning att "Vilken bra träning du gjorde idag Jempa". HAHAHA. Va fan?
Joggar ned, sätter mig i bilen och pappa säger "du såg pigg ut i benen det lilla jag såg på slutet". HAHAHA. Va fan en gång till?


-Blev erbjuden att träna med dam1laget tis,onsd,torsd den här veckan.
Grejen är bara den att sen har mitt eget lag träning, fred, lörd och match söndag.
Tror att jag tar vilodag i morgon, då jag slutar skolan vid 17 och sedan ska vara på is 17:30 borta i Kungenskurva.
Notera att det tar ca en kvart med bil dit från min skola om trafiken är stabil, då ska jag även hinna värma upp, ta mig ut ur skolan, ta mig in ishallen, hämta mina saker, byta om och ha ätit middag innan dess.
.. Vilket är i princip omöjligt. Dessutom kan jag inte gå tidigare från lektionen för det är Matte B, en kurs jag absolut måste sätta mig in i just nu. Har dessutom börjat hosta sen i går så är rädd att Mr. BIGTIME FÖRKYLNING snart tar över och besegrar mitt immunförsvar.
Nåväl..


SÅHÄR pigg och vaken är jag idag, HOHO. - inte pigg och med i matchen alls, med andra ord.

-Jag och Johanna, som ska också ska träna med dam1 ska i alla fall ha ännu en romantisk middag innan träningen på onsdag är det tänkt. Haha. Den kvinnan är nog bland de skönaste människor jag känner.



- Ett jätte tack för alla gulliga kommentarer om att min blogg är fin. TACK TACK TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0