Ishockey är så jäävla roligt!

Åååh, helt otroligt skönt att träna igen. UNDERBART!
Blev sjukt besviken när jag insåg att det bara var 5 min kvar av träningen.
Fick träffa alla sköna, fantastiska människor.
Var lite seg i benen i början av träningen, men sen kändes det faktiskt riktigt bra. Hade tänkt träna med 94:a killarna ett tag, men tänkte att det kanske var bäst att mjukstarta lite, nu när jag har vilat i nästan en hel vecka.

Var en rolig träning,
med roligt folk, med en rolig fys innan och nu sitter jag här och ler som en liten fjant för att ishockey är så jääääävla roligt!

Foto: Louise Leong

Kommentarer
Postat av: coneh

2009-11-10 @ 22:29:44
URL: http://chms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0