Poweryoga

Eftersom att jag hoppade över träningen i dag och fick abstinens så gick jag på poweryoga istället.
Det var nog ganska lagom, jag var helt slut i kroppen efteråt, och poweryoga kräver ingen som helst kondition. Haha.
Man blir trött i musklerna, utan av att svettas. Fantastiskt!


Åt upp resten av min lax och Ebi sushi från igår, tog ett varmt bad och nu så mår jag helt amazing.
I morgon blir det till att träna på RIKTIGT igen. Ska bli otroligt skön, och saknar mina tjejer faktiskt.
http://www.laget.se/public_lag/images/_users/teamimage/%5B8870%5D0.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0