Halsont

I går hade jag lite ont i halsen när jag åkte hem från träningen. Ingen big deal tänkte jag och drack en kopp te och tog hostmedicin. Vaknade sen 04:47 i natt, och gick upp och tog ännu mera hostmedicin, för mitt halsont.
Nu när jag vaknade igen, så hade jag fortfarande ont, så har tagit allt vad läkemedel heter som finns här hemma.
Anti-förkylning, Slemlösande i både drick och tablett form, nässpray och nu sitter jag och suger på en halstablett.
Jag känner mig inte särskilt "sjuk" faktiskt, det är bara halsen som tycker annorlunda.

Måste nog höra av mig till tränaren och förklara läget.


JÄVLA SKIT! Åååååh, jag är så himla sur. Ville verkligen, verkligen, verkligen spela idag och göra en bra match.
Nu måste jag förmodligen tänka om. Deprimerande.

:(

Vill skylla på någon, blir arg på någon och anklaga den för att ha smittat mig.
Och även om det är många som har varit sjuka i skolan..
.. så kan jag ju knappast beskylla bara en. Haha, åååh.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0