En dag fylld av träning

Jag är hemkommen. Trött som saatan men med den här "träningslyckan" i kroppen som kanske fler än jag upplevt?
Ni vet när man är heeelt sluut och ändå mår helt fantastiskt pga av alla glädjehormoner som frigörs vid träning.

Hursom, dagen ville aldrig ta slut och mina små skit ungar änglar till barn på lägret har drivit oss och alla andra ledare till vansinne den här dagen. 3 utskällningar har de små liven fått mottaga. Dock inga jätte rejäla.
Hoppas att morgondagen blir lättare.

Kvällens träning bestod av max-farts-intervaller. 8 x 45 sek i 3 set. Dvs 24 st 45 sekunders intervaller.
Gaaalet jobbigt var det men ändå skönt. Fram till jag började träna med dam1 har jag alltid hatat intervaller, nu kan jag till och med uppskatta den typen av konditionsträning. Hellre det än 6,6 km löpning i spåret.

Inledde även dagen med en halvtimme i gymmet vid 7 i morse. Var en skön start på dagen måste jag säga.
Hurtighetspoäng.

http://media.traningslara.se/2009/04/brannakalorier.jpg
bildkälla.


Nu ska jag hoppa in i en dush, jag luktar gubbsvett!


Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0