Grattis Lelle!

Träningen idag gick faktiskt bra. Är nöjd.
Hade intervaller som fys innan, så jag svettades som fan. Riktigt äckligt.
Var tvungen att byta underkläder inför ispasset liksom.
Myspys.

Övningkörde på vägen hem också, haha.

Ska ta det lugnt resten av kvällen och Kalle kommer hit så småningom.
Var bjuden på födelsedagsfest men hittar inte dit jag skulle och ville inte åka dit ensam.
Dessutom skulle det bli så sent efter träningen och skit.
Förlåt Lelle, men du får ha en toppen födelsedag ändå. Och grattis på 22års dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0