Särbehandling

Heeeeeeeelt slut.
Intervaller, ispass med mitt lag och sedan ispass med 94-killarna. (Som dock var mer av ett "lek" pass, som vanligt typ. Haha. Men därför är det jävligt skönt att köra med dem. Det gör inget om man inte ger 200 i alla situationer.)

En annan grej med just killar när man är tjej och kör hockey är deras betéende.
I tjej/dam hockey får man inte tacklas (helt sjukt regel som de flesta vill ta bort men vi kan gå in på det en annan gång) men det får killar.
Så när en tjej kör match med killar får man enligt regelboken tackla tjejen.
Men sen ser ju killar ofta tjejer som "svagare" och det är många som tycker att det är omanligt att "gå på en tjej". Så när jag kör med killar kör vissa rakt på och skiter fullständigt att det är en tjej dem tacklar.
För några år sen när jag körde matcher med killar så fanns det dem lag där killarna endast gick på tjejerna för att "det var en tjej".
Men idag på träningen var det ett tillfälle då jag verkligen avvaktade för att se om snubben gick på mig, men det gjorde han inte. HAHA. Han puttade lite med klubban typ. Sådant stör mig.
OKEJ jag har två bröst som är större en dina, jag har inget som dinglar mellan benen, jag är ett huvud kortare och inte lika basig röst men smäll på vad fan?

Hatar särbehandling av alla typer nästan.





Nu sitter jag här och smuttar på en jordgubb+banan+aloe vera smoothie och njuter av att ha tagit död på varenda jävla muskel i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0