Träning träning träning

Hade jätte trevligt i går på mottagningen och kom hem i rätt skaplig tid också.
Ringde nyss och bokade in mig på ett spinning +core pass på en timme nere på gymmet så ska mata i mig någon sjysst frukost och sen gå ned dit.

Kalle går i skolan idag men slutar vid lunch så han kommer hit en stund sen innan jag drar på träning.
Vi är båda ledig i morgon så jag drar till honom och sover där sen. Vill spendera tid med honom då han drar till Grekland i en vecka nästa fredag, kommer hem 4 dagar och sen drar till Spanien i en till vecka. Tjoho.
Själv är man hemma och jobbar.

Nåväl.
Hoppas för allt i världen att kvällens pass inte är dödsjobbigt nu när jag går och kör spinning+core en timme.
Anyway.
Petar i mig havregrynsgröten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0