Dagens träningspass


Har jag föresten sagt att jag alltid känner mig sjukt ful när jag tränar?
Haha.

Hursom. Dagens "utmaning" bestod av en hej bövelens mjölksyreträning.
Förra veckan när vi hade intervaller tänkte jag att "Näe fy, det här kan vara det värsta jag gjort på länge..".

Idag när vi för 10:onde gången sprang maxfart upp för en låååååååång backe tänkte jag att "Näe fy, det här måste vara det västa jag gjort på länge..". Då visste jag inte att jag skulle springa ett spår och 20 (!!!) rundor till i olika backar. Haha. Kände mig som en mentalprinsessa (?) efteråt och benen var ungefär någon stans uppe i de blå och svävade faktiskt. Väntar på BIG MAMA träningsvärken jag kommer ha i morgon.
Aja. Säger som Johanna: TÄNK BEACH 2010!


Kommentarer
Postat av: lars åström

2010-05-18 @ 06:38:37
URL: http://www.tranahemma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0