Förmiddagens träningspass

Godmorgon.
Vaknade lite senare än jag tänkt men men. På dagens träningsprogram står följande:


PASS1 - Styrka ALT egna kroppen (10 reps x 3 set om ej annat anges)
-Baksida axel, liggande på bänk          ALT           samma men utan vikt
-Ryggresning med vikt som förflyttas  ALT          samma men utan vikt
-Rodd med stång                                     ALT           rodd med egna kroppen
-Armhävningar 10 axelsmala 10 breda x 3 set
-Chins Max antal utan hjälp Sedan 10 st med hjälp x 3 set
-Dips MAx antal utan hjälp Sedan 10 st med hjälp x 3 set
-Axlar . drag stång till haka                      ALT          smal smala arnhävningar
-Knäböj med pushpress - djup knäböj avsluta med stång upp på raka armar - kontroll          ALT   knäböj utan vikt, teknik
-Bålrullning 5 st /håll x 3 set
-Fällkniv 10 st x 3 set
-Situps 12 st x 3 set (fötter i golvet, bromsa på vägen ner)


Har lite ont i örat, så hoppas att det inte är någon jävla hörselgångsinflammation nu igen.
Nu ska jag ta ett glas mjölk och sen gå och svettas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0